Veelgestelde vragen

  1. Op welke dagen en tijden wordt er bezorgd?
  2. Moet ik een account aanmaken?
  3. Hoe kan ik betalen?
  4. Wat als ik niet tevreden ben over een product?
  5. Hoe werkt het met statiegeld

1. Op welke dagen en tijden wordt er bezorgd?

Zondagavond voor 23.59 besteld, is dinsdagochtend voor 13.00 uur bezorgd.
Bestellingen op donderdag worden op maandag uitgeleverd en bestellingen van vrijdag t/m zondag worden weer op dinsdag uitgeleverd.
Dit komt omdat wel elke dag jouw bestellingen de volgende ochtend vers ophalen bij de boeren en tuinders, waarna we alle producten netjes verzamelen in een handige krat om de volgende ochtend aan jou te bezorgen.

2. Moet ik een account aanmaken?

We vragen je om een account aan te maken, zodat je gemakkelijk de bestelling kunt volgen en we eventueel statiegeld kunnen verrekenen. Als je vaker bij etenvandelelystadseboer.nl gaat bestellen hoef je niet elke keer al je gegevens in te vullen. Je kunt eenvoudig de vorige bestelling aanpassen en opnieuw plaatsen. Het scheelt simpelweg veel tijd.

3. Hoe kan ik betalen?

Als consument kan je in de webshop gemakkelijk vooraf betalen met IDEAL. Wil je zakelijk producten afnemen, dan is er de mogelijkheid om (achteraf) te betalen via Automatische incasso. Neem dan eerst even contact met ons op via info@puurbetwus.nl.

Nadat je besteld hebt ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra de producten bezorgd zijn krijg je per e-mail de factuur toegestuurd.

4. Wat als ik niet tevreden ben over een product?

Helaas gaat er met verse producten wel eens wat mis. Mocht je niet helemaal tevreden zijn over een product van Puur Betuws, ook dan staan wij voor je klaar. Laat het ons binnen 48 uur weten, door een mailtje te sturen naar info@puurbetuws.nl of bel ons op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur op het nummer 06 16121675.

Op producten van bederfelijke aard is geen herroepingsrecht van toepassing. Het is niet mogelijk om deze terug te sturen. In de Algemene Voorwaarden (artikel 10) wordt vermeld waarom het herroepingsrecht niet van toepassing is. Natuurlijk zoeken wij graag naar een oplossing als de klant niet tevreden is over een product. Daarvoor kan je contact met ons opnemen middels bovenstaande contactgegevens.

5. Hoe werkt het met statiegeld?

De boodschappen worden vervoerd in kratten. Per krat betaal je 7,50 euro statiegeld.
Als je de kratten bij een volgende bezorging terug geeft, wordt het statiegeld verrekend.

Ook hebben sommige flessen statiegeld. Deze kun je ook bij een volgende bezorging mee terug geven. Achteraf worden de kosten dan verrekend.