- Op welke dagen en tijden wordt er bezorgd?
- Moet ik een account aanmaken?
- Hoe kan ik betalen?
- Wat als ik niet tevreden ben over een product?
- Hoe werkt het met statiegeld
1. Op welke dagen en tijden wordt er bezorgd?
Bestellingen op donderdag worden op maandag uitgeleverd en bestellingen van vrijdag t/m zondag worden weer op dinsdag uitgeleverd. Zondagavond voor 23.59 besteld, is dinsdag bezorgd.
Dit komt omdat wel elke dag jouw bestellingen de volgende ochtend vers ophalen bij de boeren en tuinders, waarna we alle producten netjes verzamelen in een handige krat om de volgende dag aan jou te bezorgen. De bezorgtijden zijn afhankelijk van de haal-/breng-route die we die ochtend maken.
We bezorgen in de gemeenten West Maas en Waal, Tiel, Culemborg, West Betuwe, Maasdriel, Zaltbommel, Neder-Betuwe en Buren. Bestel je voor meer dan 50 euro, dan bezorgen wij gratis. Bestel je voor een lager bedrag, dan berekenen we 5,95 voor de verzendkosten.
Woon je niet in een van bovenstaande gemeentes, dan kun je de producten tijdens kantooruren (ma-vr tussen 8.30-11.30 en 13.30-16.30) afhalen in Geldermalsen, Poppenbouwing 18.
Wil je op een ander moment of dag je bezorging ontvangen, stuur ons dan vooraf even een email, zodat we onze leveranciers en chauffeurs kunnen informeren.
Wil je pakketten naar verschillende adressen laten sturen met wellicht ook een kaartje erbij? Stuur ons dan vooraf een email naar info@puurbetuws.nl.
2. Moet ik een account aanmaken?
We vragen je om een account aan te maken, zodat je gemakkelijk de bestelling kunt volgen en we eventueel statiegeld kunnen verrekenen. Als je vaker bij puurbetuws.nl gaat bestellen hoef je niet elke keer al je gegevens in te vullen. Je kunt eenvoudig de vorige bestelling aanpassen en opnieuw plaatsen. Het scheelt simpelweg veel tijd.
3. Hoe kan ik betalen?
Als consument kan je in de webshop gemakkelijk vooraf betalen met IDEAL. Wil je zakelijk producten afnemen, dan is er de mogelijkheid om (achteraf) te betalen via Automatische incasso. Neem dan eerst even contact met ons op via info@puurbetuws.nl.
Nadat je besteld hebt ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra de producten bezorgd zijn krijg je per e-mail de factuur toegestuurd.
4. Wat als ik niet tevreden ben over een product?
Helaas gaat er met verse producten wel eens wat mis. Mocht je niet helemaal tevreden zijn over een product van Puur Betuws, ook dan staan wij voor je klaar. Laat het ons binnen 48 uur weten, door een mailtje te sturen naar info@puurbetuws.nl of bel ons op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur op het nummer 06 55715570.
Op producten van bederfelijke aard is geen herroepingsrecht van toepassing. Het is niet mogelijk om deze terug te sturen. In de Algemene Voorwaarden (artikel 10) wordt vermeld waarom het herroepingsrecht niet van toepassing is. Natuurlijk zoeken wij graag naar een oplossing als de klant niet tevreden is over een product. Daarvoor kan je contact met ons opnemen middels bovenstaande contactgegevens.
5. Hoe werkt het met statiegeld?
De boodschappen worden vervoerd in een gratis kartonnen doos.
Bij grotere bestellingen kan het worden geleverd in kratten. Per krat betaal je dan 7,50 euro statiegeld.
Als je de kratten bij een volgende bezorging terug geeft, wordt het statiegeld weer verrekend.
Flessen met statiegeld kunnen wij niet retour nemen. Wel kun je deze flessen meestal bij de leverancier zelf inwisselen.